Відсутність даних про клієнта (особовий рахунок, адреса, ПІБ)- основна причина не можливості зарахування платежу за розподіл газу на особовий рахунок споживача. Якщо людина самостійно оформлює платіж через онлайн банкінг, платіжні системи та не вказує номер особового рахунку або вказує помилкові дані платника – такий платіж залишається не ідентифікованим через відсутність інформації.
Як діяти аби не загубити гроші:
1) Подивитися історію зарахування коштів у розділі «Історія розрахунків» особистого кабінету «Газмережі» https://my.grmu.com.ua/login
2) Якщо оплата відсутня на особовому рахунку, написати заяву на зарахування платежу.
3) Додати до заяви копію квитанції про оплату, копію паспорту платника, копію коду та відправити на електронну адресу Харківської філії «Газмережі».
Контакти Харківської філії «Газмережі» розміщені за посиланням https://kh.grmu.com.ua/