Про створення субланки Зачепилівської селищної ради ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Красноградського району
Відповідно до Кодексу цивільного захисту України, постанов Кабінету Міністрів України від 9 січня 2014 року № 11 «Про затвердження Положення про єдину державну систему цивільного захисту» та від 11 березня 2015 року № 101 «Про затвердження типових положень про функціональну і територіальну підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту», керуючись пунктом 3 частини першої статті 36, частиною статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком селищної ради,
ВИРІШИВ:
1. Створити субланку Зачепилівської селищної ради ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Красноградського району.
2. Затвердити Положення про субланку Зачепилівської селищної ради ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Красноградського району, згідно з додатком 1.
3. Затвердити функції відділів селищної ради, комунальних підприємств в рамках субланки Зачепилівської селищної ради територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Красноградського району, згідно з додатком 2.
4. Керівникам виконавчих органів Зачепилівської селищної ради, підприємств, установ і організацій, старостам старостинських округів селищної ради забезпечити дотримання вимог даного Положення.
5. Контроль за виконанням рішення покласти на першого заступника селищного голови Івана ЗАГНІЯ.
Селищний голова Олена ПЕТРЕНКО
Додаток 1
до рішення виконавчого комітету
Зачепилівської селищної ради
від 12.04.2023 року № 48
ПОЛОЖЕННЯ
про субланку Зачепилівської селищної ради ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Красноградського району
1. Це Положення визначає організацію, завдання, склад сил та засобів, порядок діяльності субланки Зачепилівської селищної ради ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Красноградського району (далі - субланка).
2. У цьому Положенні термін «субланка» вживається у значенні складової частини Красноградської районної ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту, яка створюється у Харківській області і до якої входять органи управління та підпорядковані їм сили цивільного захисту, відповідні суб'єкти господарювання, які виконують завдання цивільного захисту.
3. Метою створення та функціонування субланки є здійснення заходів щодо захисту населення, територій, навколишнього природного середовища та майна від надзвичайних ситуацій шляхом запобігання таким ситуаціям, ліквідації їх наслідків і надання допомоги постраждалим у мирний час та в особливий період на території Зачепилівської селищної ради.
4. Правовою підставою для створення субланки є:
- Кодекс цивільного захисту України;
- Постанова Кабінету Міністрів України від 09.01.2014 року № 11 «Про затвердження Положення про єдину державну систему цивільного захисту»;
- Постанова Кабінету Міністрів України від 11.03.2015 року № 101 «Про затвердження типових Положень про функціональну і територіальну підсистему єдиної державної системи цивільного захисту»;
- Постанова Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 року № 409 «Про затвердження Типового положення про регіональну та місцеву комісію з питань техногенно - екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій»;
- Постанова Кабінету Міністрів України від 08.07.2015 року № 469 «Про затвердження Положення про спеціалізовані служби цивільного захисту»;
- Постанова Кабінету Міністрів України від 09.10.2013 року № 787 «Про затвердження Порядку утворення, завдання та функції формувань цивільного захисту»;
- Постанова Кабінету Міністрів України від 27.09.2017 року № 773 «Про затвердження Положення про організацію оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій та зв’язку у сфері цивільного захисту»;
- Постанова Кабінету Міністрів України від 26.06.2013 року № 443 «Про затвердження Порядку підготовки до дій за призначенням органів управління та сил цивільного захисту»;
- Постанова Кабінету Міністрів України від 09.08.2017 року № 626 «Про затвердження Порядку розроблення планів діяльності єдиної державної системи цивільного захисту»;
5. Завданням субланки є:
- забезпечення готовності органів управління та підпорядкованих їм сил цивільного захисту до дій, спрямованих на запобігання і реагування на надзвичайні ситуації або небезпечні події;
- організація та здійснення заходів щодо захисту населення і територій Зачепилівської селищної ради від надзвичайних ситуацій;
- планування заходів цивільного захисту;
- організація та здійснення заходів із запобігання виникнення надзвичайних ситуацій;
- проведення рятувальних та інших невідкладних робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, організація життєзабезпечення постраждалого населення;
- ліквідація наслідків надзвичайних ситуацій або небезпечних подій;
- проведення моніторингу і прогнозування виникнення надзвичайних ситуацій та їх розвитку, визначення ризиків їх виникнення на території Зачепилівської селищної ради, оцінка соціально-економічних наслідків надзвичайних ситуацій, визначення на основі прогнозних даних обсягу потреби в силах, засобах, матеріальних та фінансових ресурсах;
- навчання населення щодо поведінки та дій у разі виникнення надзвичайної ситуації;
- здійснення заходів щодо створення, використання, утримання та реконструкції фонду захисних споруд цивільного захисту для укриття населення;
- створення, збереження і раціональне використання резерву матеріальних ресурсів (згідно затвердженої номенклатури), необхідних для запобігання і своєчасного реагування на надзвичайні ситуації;
- забезпечення сталого функціонування суб'єктів господарювання на території селищної ради в особливий період;
- здійснення заходів щодо соціального захисту постраждалого населення;
- інші завдання, визначені законодавством.
6. Субланка складається з органів управління та підпорядкованих їм сил цивільного захисту, що утворюються:
- рішенням виконавчого комітету Зачепилівської селищної ради;
- територіальними органами Міністерств і відомств України розташованих на території Зачепилівської селищної ради;
- відповідними суб'єктами господарювання.
Безпосереднє керівництво діяльністю субланки здійснюється селищним головою.
7. До складу субланки входять органи управління та підпорядковані їм сили цивільного захисту, відповідні суб'єкти господарювання.
8. Постійно діючими органами управління цивільного захисту субланки, до повноважень яких належать питання організації та здійснення заходів цивільного захисту, є:
- на місцевому рівні – комісія з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій при виконавчому комітеті Зачепилівської селищної ради;
- на об'єктовому рівні – керівні органи підприємств, установ та організацій, а також посадові особи з питань цивільного захисту, які утворюються (призначаються) такими оганами відповідно до законодавства.
Діяльність зазначених комісій проводиться відповідно до положень про них.
9. Для управління субланкою використовується мобільний зв'язок та інтернет.
10. Для координації робіт з ліквідації конкретної надзвичайної ситуації на місцевому та об'єктовому рівні у разі потреби утворюються спеціальні комісії (штаби) з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації. Рішення про утворення такої комісії (штабу) приймає відповідно керівник субланки або суб'єкта господарювання у разі виникнення надзвичайної ситуацій відповідного рівня.
До утворення спеціальної комісії (штабу) з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій або призначення керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації організацію заходів з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій здійснюють відповідні комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій.
11. Залежно від маштабу і особливостей надзвичайної ситуації, що прогнозується або виникла, на території селищної ради встановлюється один із таких режимів функціонування субланки:
- повсякденного функціонування;
- підвищеної готовності;
- надзвичайної ситуації;
- надзвичайного стану.
12. В умовах нормальної виробничо-промислової, радіаційної, хімічної, сейсмічної, гідрогеологічної, гідрометеорологічної, техногенної та пожежної обстановки та за відсутності епідемій, епізоотій, епіфітотій субланка функціонує в режимі повсякденного функціонування.
13. Основними завданнями, що виконуються субланкою у режимі повсякденного функціонування є:
- забезпечення здійснення планування заходів цивільного захисту;
- розроблення і виконання цільових програм запобігання виникненню надзвичайних ситуацій і зменшення можливих втрат;
- здійснення планових заходів щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій, забезпечення безпеки та захисту населення і територій від таких ситуацій, а також заходів щодо підготовки до дій за призначенням органів управління та сил цивільного захисту;
- забезпечення готовності органів управління та сил цивільного захисту до дій за призначенням;
- забезпечення підготовки фахівців цивільного захисту, підготовка керівного складу фахівців, діяльність яких пов'язана з організацією і здійсненням заходів щодо цивільного захисту, навчання населення діям у разі виникнення надзвичайних ситуацій;
- створення і поновлення (поповнення) матеріальних резервів для запобігання виникненню надзвичайних ситуацій, ліквідації їх наслідків.
14. Підставами для тимчасового введення в громаді або в межах її території для субланки режиму підвищеної готовності є:
- загроза виникнення надзвичайної ситуації місцевого рівня.
15. Основними завданнями, що виконуються субланкою у режимі підвищеної готовності є:
- здійснення оповіщення органів управління і сил цивільного захисту, а також населення про загрозу виникнення надзвичайної ситуації та інформування його про дії у можливій зоні надзвичйної ситуації;
- формування оперативних груп для виявлення причин погіршення обстановки та підготовки пропозицій щодо її нормалізації;
- уточнення (у разі потреби) планів реагування на надзвичайні ситуації, здійснення заходів щодо запобігання їх виникненню;
- уточнення та здійснення заходів щодо захисту населення і територій від можливих надзвичайних ситуацій;
- приведення у готовність наявних сил і засобів цивільного захисту, залучення у разі потреби додаткових сил і засобів.
16. Підставами для тимчасового введення на території селищної ради субланки в режим надзвичайної ситуації є:
- виникнення надзвичайної ситуації, що класифікується як ситуація місцевого рівня.
Рівень надзвичайної ситуації визначається відповідно до Порядку класифікації надзвичайних ситуацій за їх рівнями, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2004 року № 368.
17. Основними завданнями, що виконуються субланкою у режимі надзвичайної ситуації є:
- уведення в дію планів реагування на надзвичайні ситуації;
- здійснення оповіщення органів управління та сил цивільного захисту, а також населення про виникнення надзвичайної ситуації та інформування його про дії в умовах такої ситуації;
-призначення керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації та утворення у разі потреби спеціальної комісії з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації;
- визначення зони надзвичайної ситуації;
- здійснення постійного прогнозування зони можливого поширення надзвичайної ситуації та масштабів можливих наслідків;
- організація робіт з локалізації і ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, залучення для цього необхідних сил і засобів;
- організація та здійснення заходів щодо життєзабезпечення постраждалого населення;
- організація та здійсенння (у разі потреби) евакуаційних заходів;
- здійснення безперервного контролю за розвитком надзвичайної ситуації та обстановкою на аварійних об'єктах і прилеглих до них територій;
- інформування органів управління цивільного захисту та населення про розвиток надзвичайної ситуації та заходи, що здійснюються.
18. Режим підвищеної готовності та режим надзвичайної ситуації на території селищної ради вводяться за розпорядженням селищного голови.
У період дії надзвичайного стану у разі його введення субланка функціонує відповідно до вимог Кодексу цивільного захисту України та з урахуванням особливостей, що визначаються згідно із Законом України «Про правовий режим надзвичайного стану» та іншими нормативно-правовими актами.
19. З моменту оголошення рішення про мобілізацію (крім цільової) або доведення його до виконавців стосовно прихованої мобілізації чи введення воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях субланка переводиться у режим функціонування в умовах особливого періоду.
Переведення субланки у режим функціонування в умовах особливого періоду здійснюється відповідно до актів Президента України, Кабінету Міністрів України, планів цивільного захисту на особливий період.
В особливий період субланка функціонує відповідно до вимог Кодексу цивільного захисту України та з урахуванням особливостей, що визначаються згідно із Законами України «Про правовий режим воєнного стану» та «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», а також іншими нормативно-правовими актами.
20. Для організації діяльності субланки районною державною (військовою) адміністрацією розробляється план основних заходів цивільного захисту населення на відповідний рік.
21. Для здійснення заходів щодо ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій селищною радою та суб'єктами господарювання із чисельністю працюючого персоналу більш як 50 осіб розробляються плани реагування на надзвичайні ситуації.
22. Функціонування субланки в особливий період здійснюється відповідно до розпорядження селищного голови.
23. З метою організації взаємодії між органами управління та силами цивільного захисту районної ланки під час ліквідації наслідків конкретних надзвичайних ситуації зазначеними органами та силами відпрацьовуються плани взаємодії.
24. Організаційно-методичне керівництво плануванням діяльності здійснює посадова особа з питань цивільного захисту Зачепилівської селищної ради.
25. Організація оповіщення про загрозу або виникнення надзвичайних ситуацій здійснюється відповідно до Положення, що затверджується Кабінетом Міністрів України.
26. Оприлюднення інформації про наслідки надзвичайних ситуацій здійснюється відповідно до законодавства про інформацію.
27. Інформування з питань цивільного захисту здійснюється за формами та у строки, встановленя Державною службою з надзвичайних ситуацій України.
28. Керівництво проведенням аварійно-відновлювальних робіт та інших невідкладних робіт в субланці під час ліквідації наслідків надзвичайної ситуації та управління силами цивільного захисту, що залучаються до таких робіт, здійснює керівник робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, який діє відповідно до статті 75 Кодексу цивільного захисту України.
Залежно від рівня надзвичайної ситуації керівником робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації призначається:
- Комісією з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій при виконавчому комітеті Зачепилівської селищної ради у разі виникнення надзвичайної ситуації місцевого рівня – перший заступник селищного голови;
- керівником суб'єкта господарювання у разі виникнення надзвичайної ситуації відповідного об'єктового рівня – керівник або один із керівників суб'єкта господарювання відповідно до затвердженого розподілу обов'язків.
29. Для безпосередньої організації і координації аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації утворюється штаб з ліквідації її наслідків, який є робочим органом керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.
Рішення про утворення та ліквідацію такого штабу, його складу приймає керівник робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.
30. Основну частину робіт, пов'язаних з реагуванням на надзвичайну ситуацію або усуненням загрози її виникнення, виконують сили цивільного захисту підприємства, установи чи організації, де виникла така ситуація, з наданням їм необхідної допомоги силами цивільного захисту адміністративно-територіальної одиниці, на території якої розташоване таке підприємство, установа чи організація, а також відповідними підрозділами Красноградського районного управління ГУ ДСНС України у Харківській області.
До виконання зазначених робіт насамперед залучаються сили цивільного захисту центрального органу виконавчої влади, до сфери управління якого належить об'єкт, на якому сталася аварія, що призвела до виникнення надзвичайної ситуації, сили цивільного захисту субланки.
Залучення сил цивільного захисту до ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій здійснюється органами управління, яким підпорядковані такі сили, відповідно до планів реагування на надзвичайні ситуації.
У разі потреби до ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій за рішенням керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації залучаються додаткові сили цивільного захисту.
Евакуаційний пошук і рятування людей здійснюються суб'єктами забезпечення цивільного захисту відповідно до компетенції.
Залучення сил цивільного захисту до проведення заходів цивільного захисту в особливий період здійснюється згідно планами цивільного захисту на особливий період.
31. Аварійно-рятувальні та інші невідкладні роботи проводяться відповідно до порядку, що визначається інструкціями, правилами, статутами, іншими нормативно-правовими актами та нормативними документами щодо дій у надзвичайних ситуаціях.
32. До робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, які виконуються в субланці, можуть залучатися Збройні Сили України, інші військові формування та правоохоронні органи спеціального призначення відповідно до Конституції України та Законів України.
33. До робіт із запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків можуть залучатись на добровільних або договірних засадах громадські об'єднання за наявності в учасників, які залучаються до таких робіт, відповідного рівня підготовки у порядку, визначеному керівництвом такого об'єднання або керівником робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.
34. У субланці з метою своєчасного запобігання і ефективного реагування на надзвичайні ситуації організовується взаємодія з питань:
- визначення органів управління, які безпосередньо залучаються до ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, склад і кількість сил (засобів) реагування на них;
- погодження порядку здійснення спільних дій сил цивільного захисту під час ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій з визначенням основних завдань, місця, часу і способів їх виконання;
- організація управління спільними діями органів управління та сил цивільного захисту під час виконання завдань за призначенням;
- усебічного забезпечення спільних заходів, що здійснюватимуться органами управління та підпорядкованими їм силами цивільного захисту, у тому числі взаємного надання допомоги транспортними, інженерними, матеріальними, технічними та іншими засобами.
35. Залежно від обставин, масштабу, та характеру можливого розвитку надзвичайної ситуації взаємодія організовується на місцевому та об'єктовому рівня – між територіальними органами центральних органів виконавчої влади, місцевими органами виконавчої влади, їх силами, а також суб'єктами господарювання.
36. З метою запобігання виникненню надзвичайних ситуацій, мінімізації їх можливих наслідків, організації узгодженого реагування сил цивільного захисту на небезпечні події та надзвичайні ситуації між оперативно-черговими (черговими, диспетчерськими) службами підприємств, установ та організацій і оперативно-черговою службою Красноградського районного управління ГУ ДСНС України у Харківській області організовується обмін інформацією про загрозу виникнення або виникнення небезпечної події, надзвичайної ситуації та хід ліквідації її наслідків у сфері відповідальності відповідної чергової служби.
37. Взаємодія під час здійснення заходів щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та під час ліквідації їх наслідків організовується через спеціально призначені оперативні групи або представників відповідних центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, які залучаються до здійснення таких заходів. Повноваження зазначених оперативних груп або представників визначаються відповідними центральними та місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування.
38. Забезпечення фінансування субланки здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету, коштів суб'єктів господарювання, інших не заборонених законодавством джерел.
Додаток 2
до рішення виконавчого комітету
Зачепилівської селищної ради
від 12.04.2023 року № 48
ФУНКЦІЇ
відділів селищної ради, комунальних підприємств в рамках субланки Зачепилівської селищної ради ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Красноградського району
Відділи селищної ради, комунальні підприємства в рамках субланки Зачепилівської селищної ради ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Красноградського району (далі – субланка) забезпечують, відповідно до затверджених положень про них, виконання таких функцій з питань цивільного захисту, а саме:
1.Відділ містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Зачепилівської селищної ради:
- забезпечення здійснення заходів цивільного захисту на території селищної ради;
- забезпечення виконання завдань субланкою;
- розробка та забезпечення реалізації регіональних і місцевих програм та заходів у сфері цивільного захисту, зокрема спрямованих на захист населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, забезпечення техногенної та пожежної безпеки;
- координація діяльності сил цивільного захисту селищної ради, методичне забезпечення їх діяльності та здійснення контролю за готовністю до дій за призначенням;
- забезпечення оповіщення та інформування населення селищної ради про загрозу і виникнення надзвичайних ситуацій, у тому числі в доступній для осіб з вадами зору та слуху формі;
- організація аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій на відповідній території, а також медичного захисту населення;
- організація заходів з проведення відновлювальних робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій;
- розробка заходів, спрямованих на забезпечення сталого функціонування суб'єктів господарювання в особливий період;
- взаємодія з Красноградським районним управлінням ГУ ДСНС України у Харківській області щодо виконання завдань цивільного захисту;
- організація заходів з забезпечення життєдіяльності постраждалих від надзвичайних ситуацій, а також під час ведення воєнних (бойових) дій або внаслідок таких дій;
- забезпечення функціонування комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій, а вразі виникнення надзвичайних ситуацій – спеціальної комісії з їх ліквідації (за потреби);
- організація виконання вимог законодавства щодо створення, використання, утримання та реконтрукції фонду захисних споруд цивільного захисту;
- визначення потреби фонду захисних споруд цивільного захисту;
- організація обліку фонду захисних споруд цивільного захисту;
- здійснення контролю за утриманням та станом готовності захисних споруд цивільного захисту;
- здійснення інших повноважень у сфері цивільного захисту, предбачених Кодексом цивільного захисту України та іншими законодавчими актами;
- підготовка до роботи в осінньо-зимовий період;
- організація нагляду за об'єктами житлово-комунальної сфери;
- нормативно-методичне забезпечення виконання заходів запобігання надзвичайних ситуацій під час здійснення на території Зачепилівської селищної ради будівництва та інженерного захисту об’єктів і територій. Державний архітектурно-будівельний контроль та ліцензування;
- урахування під час розроблення генеральних планів забудови населених пунктів і ведення містобудування в умовах підвищеного ризику можливості виникнення надзвичайних ситуацій на окремих територіях;
- організація проведення розрахунку шкоди, заподіяної об’єктам комунальної сфери і майну громадян на території Зачепилівської селищної ради внаслідок надзвичайних ситуацій, потреби в матеріальних ресурсах, потрібних для проведення аварійно - рятувальних та інших невідкладних робіт, а також для повного відновлення цих об’єктів;
- контроль за якістю проведення відбудовчих робіт на території Зачепилівської селищної ради.
2. Відділ соціального захисту населення Зачепилівської селищної ради:
- забезпечення соціального захисту постраждалих внаслідок надзвичайної ситуації, зокрема виплати матеріальної допомоги;
- організація нарахувань та виплат грошової допомоги населенню, яке постраждало від наслідків надзвичайних ситуацій, у межах асигнувань, передбачених законодавством та додатково виділених коштів.
3. Загальний відділ Зачепилівської селищної ради:
- своєчасне та об'єктивне інформування населення про наслідки надзвичайних ситуацій в Україні, районі, громаді тощо;
- позачергова передача повідомлень стосовно виникнення надзвичайних ситуацій та рекомендацій населенню щодо правил поведінки в умовах надзвичайних ситуацій.
4. Фінансовий відділ Зачепилівської селищної ради:
- забезпечення в установленому порядку фінансування заходів цивільного захисту, робіт із запобігання і ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, надання допомоги постраждалому населенню в межах асигнувань, що передбачені в місцевому бюджеті;
- створення резервних фондів, а також матеріального резерву необхідних для реагування на надзвичайні ситуації;
- передбачити під час формування проєктів бюджету Зачепилівської селищної ради програм соціально-економічного розвитку селищної ради з урахуванням реальних можливостей та фінансування коштів на виконання заходів щодо створення та поповнення матеріального резерву для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків.
5. Відділ освіти, молоді та спорту Зачепилівської селищної ради:
- здійснення заходів щодо захисту учасніків освітнього процесу та забезпечення виконаня завдань цивільного захисту суб'єктами господарювання, що належать до сфери управління;
- організація вивчення здобувачами освіти основ безпеки життєдіяльності, забезпечення їх відповідними підручниками і посібниками.
6. Відділ культури і туризму Зачепилівської селищної ради:
- планування і реалізація заходів щодо запобігання та мінімізації втрат національної та місцевої культурної спадщини селищної ради у разі виникнення надзвичайних ситуацій;
- методичне забезпечення аварійно-рятувальних робіт на об'єктах, які становлять культурне надбання національного та місцевого значення.
7. Комунальне підприємство «Зачепилівське», Комунальне підприємство «Зачепилівське ВКП»:
- організація обладнання та забезпечення функціонування консультаційних пунктів з питань цивільного захисту при підприємстві;
- підготовка житлової сфери до роботи в осінньо-зимовий період;
- здійснення нагляду за об'єктами житлового та водоканалізаційного фонду, які знаходяться на балансі підприємств.
8. Зачепилівське лісництво філія Зміївське лісове господарство ДП «Ліси України»:
- прогнозування можливості виникнення надзвичайних ситуацій на території державного лісового фонду в межах території селищної ради;
- організація і забезпечення проведення заходів щодо запобігання надзвичайним ситуаціям, пов'язаним з пожежами в державному лісовому фонді;
- запобігання і реагування на надзвичайні ситуації на об'єктах, які входять до складу галузі;
- забезпечення участі сил і засобів (відповідно до мобілізаційного плану реагування на лісові пожежі) у здійсненні заходів реагування на надзвичайні ситуації.
9. КНП «Зачепилівська центральна лікарня» Зачепилівської селищної ради, КНП «ЦПМД» Зачепилівської селищної ради:
- Організація медичного забезпечення, надання медичної допомоги постраждалим у разі виникнення надзвичайних ситуацій та особовому складу підрозділів цивільного захисту.
- Організація медичної евакуації постраждалих у разі виникнення надзвичайних ситуацій до закладів охорони здоров’я з урахуванням медичних по¬казань, організація та координація роботи закладів охорони здоров’я під час прийому великої кількості постраждалих у разі виникнення надзвичайної ситуації.
- Організація взаємодії медичних сил, засобів та закладів охорони здоров’я на місцевому рівні у сфері медичного захисту населення у разі виникнення надзвичайних ситуацій та під час ліквідації медико-санітарних наслідків надзвичайних ситуацій; координація роботи із забезпечення готовності органів охорони здоров’я до дій у надзвичайних ситуаціях.
- Завчасне створення, підготовка та використання в умовах надзвичайних ситуацій необхідної кількості сил і засобів незалежно від форм власності та господарювання, додаткових тимчасових мобільних медичних підрозділів.
- Проведення збору та аналізу інформації про медико-санітарні наслідки надзвичайних ситуацій.
- Накопичення необхідного резерву лікарських засобів, виробів медич¬ного призначення та іншого спеціального майна і техніки для здійснення заходів з ліквідації медико-санітарних наслідків надзвичайних ситуацій.
- Розроблення плану медико-санітарного забезпечення населення в надзви-чайних ситуаціях або у разі їх виникнення, завчасне створення та підготовку спеціальних медичних формувань для роботи в умовах надзвичайних ситуацій.
- Організація підготовки та перепідготовки медичних працівників з питань надання екстреної медичної допомоги постраждалим, організація та проведення навчально-тренувальних заходів з підрозділами системи екстреної медичної допомоги та медицини катастроф закладами охорони здоров’я з ліквідації медико-санітарних наслідків надзвичайних ситуацій.
- Організація та проведення згідно з програмами, затвердженими МОЗ України, навчання та практичної підготовки немедичних працівників з питань надання домедичної допомоги.
10. Сектор поліцейської діяльності №1 Красноградського РВП ГУ НП у Харківській області:
- розроблення і здійснення заходів з охорони громадського порядку, безпеки дорожнього руху, охорони матеріальних і культурних цінностей у разі виникнення надзвичайної ситуації;
- облік втрат населення у разі виникнення надзвичайної ситуації;
- організація і здійснення охорони режимно-обмежувальних і карантинних зон у разі виникнення осередків радіоактивного, хімічного, бактеріологічного (біологічного) зараження і під час їх ліквідації;
- надання допомоги з оповіщення та інформування органів виконавчої влади про загрозу і виникнення надзвичайних ситуацій;
- участь у межах повноважень у забезпеченні заходів: з евакуації населення, майна у безпечні райони, їх розміщенні та життєзабезпеченні населення та з організації робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій на відповідній території селищої ради;
- здійснення інших повноважень у сфері цивільного захисту, передбачених Кодексом цивільного захисту України та іншими законодавчими актами.
|