Зачепилівська громада

Красноградський район, Харківська область

(05761) 51652

Зміст

 
УКРАЇНА
Зачепилівська громада
Красноградського району
Харківської області
ХХ СЕСІЯ VIII СКЛИКАННЯ
РІШЕННЯ
від 22/12/2021 року №2913 смт. Зачепилівка
Про затвердження Положення про порядок відчуження об’єктів комунальної власності Зачепилівської селищної ради

З метою підвищення ефективності використання майна комунальної власності Зачепилівської селищної ради, відповідно до Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна» від 18.01.2018 року № 2269-УІІІ, постанови Кабінету Міністрів України від 10.05.2018 р. № 432 “Про затвердження Порядку проведення електронних аукціонів для продажу об’єктів малої приватизації та визначення додаткових умов продажу”, керуючись статтями 26, 59, 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Зачепилівська селищна рада

ВИРІШИЛА:

1. Затвердити Положення про порядок відчуження об’єктів комунальної власності Зачепилівської селищної ради (далі Положення додається).

2. Встановити, що дане рішення набуває чинності з дати оприлюднення його на офіційному сайті селищної ради.

3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійні комісії з питань фінансів, бюджету, планування соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва (Т. Мартиненко) і з питань комунальної власності, житлово-комунального господарства, енергозбереження та транспорту (С.Дорошенко).

Зачепилівський селищний голова Олена ПЕТРЕНКО

ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням Зачепилівської
селищної ради
від 22.12.2021 №2913

Положення
про порядок відчуження об’єктів комунальної власності Зачепилівської селищної ради

Положення про порядок відчуження об’єктів комунальної власності Зачепилівської селищної ради (далі - Положення) розроблено відповідно до Конституції України, Господарського кодексу України, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні», постанови Кабінету Міністрів України від 06.06.2007 № 803 «Про затвердження порядку відчуження об’єктів державної власності», законодавства про оцінку майна та законодавчих і нормативно-правових актів з питань управління майном.
1. Загальні положення
1.1. Положення визначає механізм та способи відчуження об’єктів комунальної власності (крім нерухомого майна) Зачепилівської селищної ради.
1.2. Терміни, що вживаються у Положенні, мають наступні значення:
- об’єкти комунальної власності (далі – майно) – матеріальні активи, які відповідно до законодавства визнаються основними фондами (засобами);
- відчуження майна – передача права власності на майно юридичним чи фізичним особам за процедурами та у спосіб, що передбачені цим Положенням;
- гарантійний внесок – спосіб забезпечення виконання учасником зобов’язань щодо участі в електронному аукціоні, згідно з яким користувач вносить суму для набуття статусу учасника електронного аукціону шляхом перерахування коштів на рахунок оператора електронного майданчика. Гарантійний внесок встановлюється в розмірі 10 відсотків стартової ціни лота та зазначається в оголошенні про проведення аукціону;
- оцінка майна – процес визначення його вартості на дату оцінки, яка збігається з датою інвентаризації, за процедурою, встановленою нормативно-правовими актами з оцінки майна;
- електронний аукціон – спосіб відчуження майна, за яким його переможцем стає учасник, що в ході аукціону в електронній торговій системі запропонував найвищу ціну;
- електронний майданчик - апаратно-програмний комплекс, який функціонує в Інтернеті, підключений до електронної торгової системи та забезпечує організатору аукціону, користувачам та учасникам можливість користуватися сервісами такої системи з автоматичним обміном інформацією щодо процесу проведення електронних аукціонів;
- закрита цінова пропозиція - сума коштів, сплата якої декларується учасником до проведення електронного аукціону та подається в особистому кабінеті через оператора електронного майданчика в електронній торговій системі до закінчення кінцевого строку прийняття заяв про участь в електронному аукціоні;
- користувач - фізична або юридична особа, яка зареєстрована на електронному майданчику в електронній торговій системі та має намір взяти участь в електронному аукціоні;
- крок аукціону (мінімальний крок аукціону) - мінімальна надбавка, на яку в ході торгів (або на етапі подання закритих цінових пропозицій) може здійснюватися підвищення цінової пропозиції учасника. Розмір мінімального кроку аукціону становить 1 відсоток стартової ціни лота;
- лот - об’єкт комунальної власності, який виставляється на електронний аукціон;
- оголошення про проведення аукціону - відомості та інформація, що містять дані про лот, що виставляється в електронній торговій системі та на веб-сайтах операторів;
- оператор електронного майданчика - юридична особа, яка має право використовувати електронний майданчик та діє відповідно до договору, укладеного з адміністратором електронної торгової системи;
- організатор аукціону - суб’єкт господарювання, на балансі якого перебуває майно, що підлягає відчуженню, а стосовно майна, що перебуває на балансі суб’єкта управління, організатором виступає такий суб’єкт управління, - щодо іншого майна;
- покупець - юридична або фізична особа, що стала переможцем аукціону;
- реєстраційний внесок - грошові кошти у розмірі, передбаченою ціновою пропозицією, що вносяться за реєстрацію заяви на участь в електронному аукціоні особою, яка виявила намір взяти участь в електронному аукціоні на відповідний рахунок оператора електронного майданчика;
- стартова ціна - ціна, з якої розпочинається аукціон щодо кожного об’єкта комунальної власності;
- учасник - фізична або юридична особа в особі уповноваженого представника, яка виявила намір взяти участь в електронному аукціоні, сплатила реєстраційний та гарантійний внески, пройшла процедуру реєстрації для участі в електронному аукціоні, отримала відповідне підтвердження про реєстрацію та індивідуальний код учасника;
- центральна база даних - сукупність технічних та програмних засобів, вихідний код яких опубліковано у відкритому доступі, у складі баз даних, модулів електронного аукціону та допоміжних модулів, що забезпечують можливість проведення аукціону в електронній формі та гарантують рівний доступ до інформації учасникам аукціону в електронній формі;
- цінова пропозиція - сума коштів, сплата якої декларується учасником у ході електронного аукціону;
- початкова вартість продажу - визначена шляхом проведення незалежної оцінки вартість, з якої розпочинається продаж майна;
- ліцитатор – призначена організатором аукціону особа, що володіє технікою проведення торгів і веде аукціон в установленому порядку.
Інші терміни, які використовуються в цьому Положенні, вживаються у значенні, наведеному в актах законодавства, що регулюють питання правового режиму власності відповідного майна та питання управління майном, його оцінки та бухгалтерського обліку.
1.3. Відчуження майна здійснюється шляхом його продажу на електронному аукціоні. Відчуження майна може здійснюватися лише за умови врахування особливостей правового режиму окремого майна, наявності встановлених законодавчими актами обтяжень чи обмежень стосовно розпорядження майном.
1.4. Дія цього Порядку не поширюється на відчуження:
1) цілісних майнових комплексів комунальних підприємств, їх структурних підрозділів;
2) індивідуально визначеного майна, що в установленому порядку включене до переліків об’єктів, які підлягають приватизації;
3) майна, на яке відповідно до законодавства встановлена заборона на відчуження;
4) майна, порядок відчуження якого визначається окремими законами та нормативно-правовими актами.
1.5. Відчуження майна проводиться за рішенням Зачепилівської селищної ради про надання на це відповідного дозволу (згоди).

2. Прийняття рішення про відчуження комунального майна

2.1. Відчуження комунального майна здійснюється безпосередньо суб’єктом господарювання, на балансі якого перебуває таке майно, лише після надання на це згоди або дозволу (далі – згода) Зачепилівської селищної ради.
2.2. Підготовка і внесення на розгляд ради пропозицій щодо надання згоди на відчуження комунального майна здійснюється виконавчим комітетом Зачепилівської селищної ради, після розгляду пакету документів, необхідного для відчуження майна, який подає разом із зверненням суб’єкт господарювання (орган управління).
2.3. Рішення про надання згоди на відчуження комунального майна приймається лише за таких умов:
- відчуження майна не обмежує провадження суб’єктом господарювання виробничої та іншої діяльності та/або відповідно до економічних, технічних (або інших) показників подальше використання майна є неможливим та/або економічно недоцільне;
- відчуження майна, що не впливає на цілісність майнового комплексу суб’єкта господарювання або його структурного підрозділу;
- відчуження майна, що не зазначене у пункті 1.4 цього Положення.
2.4. Для отримання згоди на відчуження майна суб’єкт господарювання (орган управління) подає разом із зверненням стосовно відчуження майна наступні документи:
1) техніко-економічне обґрунтування доцільності відчуження майна та напрямів використання коштів (з обов’язковим визначенням впливу відчуження майна на подальшу роботу суб’єкта господарювання, на балансі якого перебуває таке майно);
2) відомості про об’єкти основних фондів (засобів), які пропонуються до відчуження, за даними бухгалтерського обліку на дату оцінки згідно з додатком 1;
3) акт інвентаризації основних фондів (засобів), які пропонуються до відчуження згідно з додатком 2;
4) акт технічного стану майна, складений на дату звернення стосовно відчуження майна та затверджений керівником суб’єкта господарювання;
5) відомості про наявність обтяжень чи обмежень стосовно розпорядження майном, яке пропонується до відчуження (разом з відповідними підтвердними документами).
2.5. Виконавчий комітет у 30-денний строк з дати надходження документів, зазначених у пункті 2.4 цього Положення, розглядає документи стосовно відчуження майна та виносить пропозицію на розгляд чергової сесії Зачепилівської селищної ради про надання згоди або відмови у наданні згоди на відчуження комунального майна.
У разі потреби можуть бути затребувані додаткові документи, необхідні для прийняття рішення (технічні паспорти, витяги з реєстрів, висновки спеціалізованих організацій, договори тощо).
У разі виявлення у документах недоліків (наявність суперечностей та/або неповної чи неточної інформації про майно, яке пропонується до відчуження) суб’єктові господарювання пропонується усунути протягом 10 робочих днів такі недоліки і подати доопрацьовані документи, про що повідомляють йому листом у строки, що не перевищують строки розгляду документів для внесення пропозиції на розгляд сесії Зачепилівської селищної ради.
2.6. Рішення про відмову в наданні згоди на відчуження майна приймається у разі, коли:
- майно запропоноване до відчуження, не відповідає вимогам, встановленим пунктом 2.3 цього Положення;
- суб’єкт господарювання подав не в повному обсязі документи, передбачені цим Положенням, або не подав їх у встановлений цим Положенням строк, а також за наявності у документах суперечностей;
- техніко-економічне обґрунтування доцільності відчуження майна не містить необхідних економічних та/або технічних розрахунків, що підтверджують необхідність відчуження майна (зокрема визначення впливу відчуження майна на подальшу роботу суб’єкта господарювання, на балансі якого перебуває таке майно);
- за результатами рецензування висновок про вартість майна не може бути погоджений.

3. Оцінка комунального майна, що пропонується до відчуження

3.1. Незалежна оцінка комунального майна, що пропонується до відчуження, проводиться відповідно до законодавства про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність.
Звіт про оцінку майна оформляється відповідно до вимог стандарту № 1 «Загальні засади оцінки майна і майнових прав», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10.09.2003 № 1440.
Рецензування звіту про оцінку майна здійснюється замовником оцінки при необхідності або на вимогу селищної ради відповідно до вимог статті 13 Закону України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні» та пунктів 62-67 стандарту № 1 «Загальні засади оцінки майна і майнових прав», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.10.2004 №1440.
3.2. Замовником незалежної оцінки майна, що пропонується до відчуження, є підприємство (організація, установа), яке є балансоутримувачем цього майна. При цьому, у разі відчуження майна витрати, понесені балансоутримувачами майна по проведенню оцінки, відшкодовуються покупцем, що передбачається в умовах продажу об’єкта та у відповідному договорі купівлі-продажу.
3.3. Початкова вартість продажу майна встановлюється на підставі погодженого висновку про вартість такого майна. Висновок про незалежну оцінку майна затверджується рішенням Зачепилівської селищної ради.
3.4. Після проведення оцінки майна суб’єкту господарювання забороняється вчиняти дії щодо об’єкта відчуження, які можуть призвести до зміни його вартості.
3.5. Висновок про вартість майна дійсний протягом 18 місяців після дати оцінки.

4. Загальні вимоги щодо процедури відчуження
комунального майна

4.1. Відчуження комунального майна здійснюється шляхом його продажу на аукціоні, який проводиться організатором аукціону.
4.2. Суб’єкти господарювання під час здійснення продажу на аукціоні подають організатору аукціону, документи, які підтверджують надання згоди на відчуження такого майна.
4.3. Кошти, отримані підприємствами, організаціями, установами від відчуження комунального майна, за вирахуванням витрат на оплату послуг організатора аукціону та суми податків, залишаються у їх розпорядженні з правом подальшого використання на ремонт, модернізацію або придбання нових основних засобів.
4.4. Суб’єкти господарювання зобов’язані подати Зачепилівській селищній раді протягом 30 календарних днів з моменту реалізації майна звіт за результатами відчуження та використання коштів, що надійшли від продажу такого майна, згідно з додатком 3.
4.5. Керівники підприємств, організацій та установ несуть персональну відповідальність згідно чинного законодавства за дотримання порядку відчуження майна відповідно до цього Положення та за цільове використання коштів, отриманих від реалізації майна.

5. Підготовка до проведення аукціону

5.1. Організатор аукціону самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній торговій системі оголошення про проведення аукціону. Електронні аукціони з продажу майна проводяться не раніше ніж через 20 днів, але не пізніше ніж через 35 днів після опублікування оголошення про проведення аукціону.
5.2. Оголошення про проведення аукціону обов’язково повинно містити:
1) інформацію:
- про майно (об’єкт основних фондів (засобів), його частину або групу об’єктів основних фондів (засобів), що підлягає продажу;
- найменування та місцезнаходження майна;
- технічні характеристики, рік випуску;
2) інформацію про електронний аукціон:
- дата та час проведення електронного аукціону;
- кінцевий строк подання заяви на участь в електронному аукціоні;
3)інформацію про умови, на яких здійснюється продаж майна:
- істотні умови договору купівлі-продажу майна або проект відповідного договору купівлі-продажу майна;
- стартова ціна (без урахування податку на додану вартість);
- розмір гарантійного внеску, що визначається у розмірі 10 відсотків стартової ціни продажу майна;
- розмір реєстраційного внеску;
- крок аукціону, що встановлюється на рівні 1 відсотка стартової ціни продажу майна;
4) додаткову інформацію:
- фотографічне зображення майна;
- реквізити рахунків, найменування установ (банку, казначейства), її місцезнаходження та номери рахунків у національній валюті, відкритих для проведення розрахунків переможцями електронних аукціонів за придбане майно;
- реквізити рахунків операторів електронних майданчиків, відкритих для сплати потенційними покупцями гарантійних та реєстраційних внесків (зазначаються в оголошенні шляхом розміщення посилання на сторінку офіційного веб-сайта адміністратора, на якій зазначені реквізити таких рахунків);
- час і місце проведення огляду майна;
- найменування особи організатора аукціону, його місцезнаходження, адреса веб-сайту, номер телефону, час роботи служби з організації електронного аукціону (прізвище, імя, по батькові контактної особи організатора аукціону, яка є відповідальною за забезпечення можливості огляду об’єкта, номер телефону, адреса електронної пошти);
- інші відомості, зокрема інформація про необхідність відшкодування витрат, пов’язаних з продажем майна, порядок розрахунків за придбане майно;
5) технічні реквізити оголошення про проведення аукціону:
- дата і номер рішення Зачепилівської селищної ради про надання згоди на відчуження майна, прийнятого відповідно до цього Положення;
- єдине посилання на веб-сторінку адміністратора, на якій є посилання на веб-сторінки операторів електронних майданчиків, які мають право використовувати електронний майданчик і з якими адміністратор уклав відповідний договір (оператори зазначаються в алфавітному порядку).
Оголошення про проведення аукціону не повинно містити положень, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
5.3. Доступ до інформації, оприлюдненої в електронній торговій системі, є безоплатним та вільним.
5.4. Після оприлюднення оголошення про проведення аукціону потенційні покупці, які мають намір взяти участь в електронному аукціоні, сплачують реєстраційний та гарантійний внески на рахунок оператора електронного майданчика та подають заяву про участь в електронному аукціоні через електронну торгову систему. Заява про участь в електронному аукціоні подається шляхом заповнення електронної форми з окремими полями, де зазначається інформація про цінову пропозицію, про учасника та завантажуються необхідні документи, що визначені в пункті 5.5. цього Положення.
5.5. До участі в електронному аукціоні допускаються учасники, які подали через електронний майданчик заяву про участь в електронному аукціоні, сплатили реєстраційний та гарантійний внески у розмірах, визначених згідно з цим Положенням.
До заяви про участь в електронному аукціоні додаються:
для потенційних покупців - фізичних осіб - громадян України - копія картки платника податків з даними про реєстраційний номер облікової картки платника податків, а у разі відсутності такого документа у зв’язку із відмовою від отримання реєстраційного номера - копія паспорта громадянина України;
для іноземних громадян - копія документа, що посвідчує особу;
для потенційних покупців - юридичних осіб:
- витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для юридичних осіб - резидентів;
- документ, що підтверджує реєстрацію іноземної особи у країні її місцезнаходження (витяг із торговельного, банківського або судового реєстру тощо), засвідчений згідно із законодавством держави його видачі, перекладений українською мовою, - для юридичних осіб - нерезидентів;
- інформація про кінцевого бенефіціарного власника. Якщо особа не має кінцевого бенефіціарного власника, зазначається інформація про відсутність кінцевого бенефіціарного власника і про причину його відсутності;
документ, що підтверджує сплату реєстраційного внеску, а також документ, що підтверджує сплату гарантійного внеску учасником.
Організатор аукціону не має права витребувати від потенційного покупця інші документи і відомості, ніж передбачені цим Положенням.
5.6. За участь в електронному аукціоні з учасників оператором електронного майданчика справляється реєстраційний внесок у такому розмірі:
1) у разі, коли стартова ціна лота становить не більш як 20 тис. гривень, - один неоподатковуваний мінімум доходів громадян;
2) у разі, коли стартова ціна лота становить не більш як 50 тис. гривень, - сім неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
3) у разі, коли стартова ціна лота становить не більш як 200 тис. гривень, - двадцять неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
4) у разі, коли стартова ціна лота становить не більш як 1 млн. гривень, - тридцять неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
5) у разі, коли стартова ціна лота становить більш як 1 млн. гривень, - сто неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Фактичний розмір реєстраційного внеску зазначається в протоколі електронного аукціону.
Сплачені реєстраційні внески не підлягають поверненню, крім випадків, передбачених цим Положенням.
5.7. Інформація про майно, що підлягає продажу на аукціоні публікується не пізніше 15 робочих днів до дати проведення аукціону на офіційному веб-сайті Організатора аукціону та Зачепилівської селищної ради.
5.8. Строк призначення аукціону не повинен перевищувати 12 місяців з дати погодження висновку про вартість майна.
5.9. Суб’єкт господарювання після надання згоди на продаж майна може розсилати потенційним покупцям інформаційне повідомлення про продаж майна із запрошенням до участі в аукціоні.
5.10. Аукціон може бути припинений і об’єкт знімається з аукціону на вимогу будь-якого з його учасників, організатора аукціону.
5.11. Якщо на момент закінчення кінцевого строку прийняття заяв про участь в електронному аукціоні подано менше двох заяв про участь в електронному аукціоні, аукціон вважається таким, що не відбувся.
5.12. Якщо подано більше однієї заяви про участь в електронному аукціоні, активується модуль електронного аукціону.
5.13. Всі користувачі мають можливість спостерігати за ходом електронного аукціону в режимі реального часу.
5.14. Якщо за результатами електронного аукціону жоден з учасників не зробив крок аукціону, електронний аукціон вважається таким, що не відбувся.

6. Проведення аукціону

6.1. Оператор електронного майданчика повинен забезпечувати на безоплатній основі рівний доступ усіх користувачів до інформації про проведення електронного аукціону, включаючи надання можливості спостерігати за перебігом аукціону в інтерактивному режимі реального часу.
6.2. Електронні аукціони проводяться через електронну торгову систему шляхом повторюваного процесу підвищення цін трьома раундами в інтерактивному режимі реального часу. Електронний аукціон починається автоматично в час та дату, які визначені в оголошенні про проведення аукціону в електронній торговій системі.
В електронному аукціоні можуть брати участь учасники, які подали закриті цінові пропозиції.
У кожному раунді кожен учасник протягом трьох хвилин у порядку від менших до більших цінових пропозицій, а у разі їх співпадіння від тих, що подані пізніше, до тих, що подані раніше, має право зробити крок електронного аукціону в порядку, передбаченому пунктом 6.3. цього Положення. У разі відсутності цінової пропозиції від учасника протягом трьох хвилин цінова пропозиція такого учасника у поточному раунді вважається такою, що здійснена в розмірі його закритої цінової пропозиції для першого раунду або його попередньої цінової пропозиції для другого та третього раундів.
Якщо учасник зробив цінову пропозицію раніше закінчення відведеного часу на внесення такої цінової пропозиції, електронна торгова система надає йому можливість внести зміни до цінової пропозиції щодо її збільшення або зменшення, але не нижче попередньої цінової пропозиції цього учасника, до завершення відведеного часу. Якщо учасник не вносив та/або не змінював цінової пропозиції протягом трьох хвилин, після закінчення цього часу електронна торгова система приймає його попередню цінову пропозицію і передає хід наступному учаснику.
6.3. У ході електронного аукціону учасникам надається можливість подавати свої цінові пропозиції відповідно до цього Положення. Учасник може протягом одного раунду електронного аукціону один раз підвищити свою закриту цінову пропозицію/цінову пропозицію не менше ніж на розмір мінімального кроку аукціону (зробити крок аукціону).
Розмір мінімального кроку аукціону встановлюється на рівні 1 відсотка стартової ціни електронного аукціону.
Після завершення раунду електронна торгова система робить паузу три хвилини і оголошує наступний раунд.
Протягом кожного раунду електронного аукціону всім учасникам забезпечується рівний доступ до перебігу електронного аукціону, зокрема до інформації про місця розташування їх цін в електронній торговій системі від найнижчої до найвищої у кожному раунді проведення електронного аукціону та інформації про кількість учасників у даному раунді електронного аукціону без зазначення їх найменувань.

7. Розрахунки за придбане майно

7.1. Протокол про результати електронного аукціону (без підпису) формується та оприлюднюється в електронній торговій системі автоматично в день завершення електронного аукціону.
7.2. Переможцем електронного аукціону вважається учасник, що подав найвищу цінову пропозицію за лот, у разі, коли ним зроблений щонайменше один крок електронного аукціону.
У разі відмови ним від підписання протоколу про результати електронного аукціону чи договору купівлі-продажу майна або у випадку, передбаченому пунктом 7.5. цього Положення, переможцем електронного аукціону вважається учасник з наступною за величиною ціновою пропозицією за умови, що ним зроблений щонайменше один крок електронного аукціону.
У разі однакових цінових пропозицій переможцем електронного аукціону вважається учасник, що подав її раніше, за умови відсутності належним чином оформленого листа (звернення) від такого учасника про відмову від очікування та відсутності факту натискання ним відповідної кнопки про відмову від очікування в особистому кабінеті.
7.3. Після завершення електронного аукціону протокол про результати електронного аукціону підписується переможцем та оператором електронного майданчика, через який подано найвищу цінову пропозицію, та надсилається організатору аукціону протягом чотирьох робочих днів з дня, наступного за днем формування протоколу електронного аукціону. Організатор аукціону протягом шести робочих днів з дня, наступного за днем формування протоколу електронного аукціону, підписує та опубліковує протокол про результати.
7.4. Договір за результатами проведення електронного аукціону укладається між організатором аукціону та переможцем електронного аукціону та опубліковується організатором аукціону в електронній торговій системі протягом 20 робочих днів з дати формування протоколу про результати електронного аукціону в електронній торговій системі.
7.5. Організатор аукціону не підписує протокол електронного аукціону, не укладає договір купівлі-продажу з потенційним покупцем, який:
- не відповідає вимогам до покупця, що передбачені частиною першою статті 8 Закону України “Про приватизацію державного і комунального майна”, крім вимог, передбачених пунктами 2, 4, 12 та 13 частини другої цієї статті;
- є працівником організатора аукціону;
- не подав документи або відомості, обов’язкове подання яких передбачено цим Положенням;
- подав неправдиві відомості про себе;
- набув статусу переможця попереднього електронного аукціону з продажу цього майна, але відмовився від підписання або не підписав протокол чи договір купівлі-продажу майна у строки, передбачені цим Положенням, в попередньому аукціоні.
Після завершення електронного аукціону організатор аукціону проводить перевірку заяви на участь в електронному аукціоні разом із доданими до неї документами та інформацією переможця аукціону та у разі невідповідності доданих до заяви документів приймає рішення відповідно до абзацу першого цього пункту.
Переможець аукціону може оскаржити це рішення в судовому порядку протягом строку, визначеного статтею 30 Закону України “Про приватизацію державного і комунального майна”.
7.6. Оператор, через електронний майданчик якого подано найвищу цінову пропозицію, не пізніше трьох робочих днів з моменту публікації договору купівлі-продажу відповідного лота в електронній торговій системі вираховує із суми гарантійного внеску, внесеного переможцем електронного аукціону, винагороду в розмірі (з урахуванням податку на додану вартість), що становить:
1) у разі, коли ціна продажу лота становить меньше 4000 тис. гривень, - 5 відсотків ціни продажу лота;
2) у разі, коли ціна продажу лота становить від 4000 до 64000 тис. гривень, - 3 відсотки ціни продажу лота;
3) у разі, коли ціна продажу лота становить більше 64000 тис. гривень, - 1,5 відсотка ціни продажу лота.
Оператор, через електронний майданчик якого подано найвищу цінову пропозицію, перераховує не пізніше трьох робочих днів з моменту публікації договору купівлі-продажу відповідного лота в електронній торговій системі на рахунок переможця електронного аукціону залишок гарантійного внеску (за наявності такого залишку), за вирахуванням винагороди оператора, визначеної в підпунктах 1-3 цього пункту.
У випадку, якщо сума винагороди оператора перевищує розмір гарантійного внеску, переможець зобов’язаний провести повний розрахунок з оператором (здійснити доплату) після формування протоколу електронного аукціону, але до моменту публікації договору купівлі-продажу відповідного лота в електронній торговій системі.
7.7. Організатор аукціону має право відмінити електронний аукціон на будь-якому етапі до дати проведення такого електронного аукціону виключно на підставі відповідного рішення організатора аукціону.
Рішення організатора аукціону про відміну електронного аукціону повинно бути викладено у формі розпорядчого акта організатора аукціону (рішення, наказ, розпорядження) та містити такі реквізити:
дату прийняття рішення;
номер рішення;
підставу для відміни електронного аукціону;
посилання на рішення, згідно з яким таке майно виставлено на продаж на електронному аукціоні;
підпис уповноваженої особи організатора аукціону.
Рішення організатора аукціону про відміну електронного аукціону опубліковується в електронній торговій системі не пізніше наступного робочого дня з дня його прийняття та публікується на офіційному веб-сайті організатора аукціону.
7.8. У разі відміни електронного аукціону або визнання його таким, що не відбувся, відповідно до пунктів 5.11. і 5.14 цього Положення оператором електронного майданчика повертається учасникам протягом трьох робочих днів гарантійний внесок.
У разі відміни електронного аукціону або визнання його таким, що не відбувся, відповідно до пункту 5.14 цього Положення оператором електронного майданчика повертається учасникам протягом трьох робочих днів реєстраційний внесок.
У випадку відмови переможця аукціону від підписання протоколу про результати електронного аукціону чи договору купівлі-продажу майна або у випадку, передбаченому пунктом 7.5. цього Положення, сплачений гарантійний внесок не повертається такому переможцю та перераховується оператором електронного майданчика, через якого подано найвищу цінову пропозицію організатору аукціону протягом трьох робочих днів.
У разі відмови учасника з наступною за величиною ціновою пропозицією, що набув статусу переможця аукціону від підписання протоколу про результати електронного аукціону або договору купівлі-продажу майна, або у випадку, передбаченому пунктом 7.5. цього Положення, щодо такого учасника аукціон визнається таким, що не відбувся. Гарантійний внесок у такому випадку переможцю електронного аукціону та учаснику з наступною за величиною ціновою пропозицією, якого електронна торгова система визначила переможцем електронного аукціону, не повертається. Реєстраційний внесок у такому випадку не повертається всім учасникам електронного аукціону.
7.9. Якщо на електронному аукціоні майно не було реалізоване або електронний аукціон визнаний таким, що не відбувся, організатор аукціону протягом 10 робочих днів з дати формування протоколу електронного аукціону електронною торговою системою оголошує новий електронний аукціон із зниженням стартової ціни на 50 відсотків шляхом опублікування оголошення про проведення аукціону.
Повторний електронний аукціон проводиться відповідно до цього Положення.
7.10. Договір купівлі-продажу є підставою для внесення коштів до банківської установи як плати за придбане майно.
Покупець зобов’язаний оплатити придбане майно протягом 30 днів з дати опублікування договору купівлі-продажу в електронній торговій системі.
Передача майна покупцю здійснюється організатором аукціону тільки після сплати ним коштів у повному обсязі за придбане майно шляхом укладення акта приймання-передачі.
Суб’єкт господарювання у 10-денний строк після передачі майна подає Зачепилівської селищній раді відомості про факт передачі та копії договору купівлі-продажу, акту приймання-передачі.
7.11. Питання, що стосуються проведення електронних аукціонів та не врегульовані цим Порядком, врегульовуються згідно з Регламентом роботи електронної торгової системи.

8. Прикінцеві положення.

8.1. Керівник суб’єкта господарювання забезпечує згідно із законодавством цільове використання коштів, отриманих від реалізації майна та подання Зачепилівській селищній раді достовірної інформації, передбаченої цим Положенням.
8.2. Зачепилівська селищна рада забезпечує у межах своїх повноважень та відповідно до законодавства здійснення контролю за використанням коштів, що надійшли від продажу майна, та за дотриманням порядку відчуження майна.
8.3. Рішення про надання згоди Зачепилівської селищної ради на відчуження майна дійсне до закінчення строку дії висновку про вартість такого майна.
8.4. Спори, що виникають у процесі відчуження майна відповідно до цього Положення, розв’язуються у порядку, передбаченому законодавством.
8.5. Безоплатне відчуження об’єктів комунальної власності Зачепилівської селищної ради здійснюється відповідно до Закону України «Про передачу об’єктів права державної та комунальної власності».

Секретар селищної ради Світлана БАКА

Join Us Facebook
єдем зачепилівка
місцеві петиції
громадський бюджет е дем
посилання