ГУ ДПС у Харківській області інформує про впровадження консультаційного центру з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних
Пропонуємо звертатися з питань:
- зупинення реєстрації ПН/РК,
- подання таблиці даних платника податку,
- подання повідомлення та копій документів по заблокованим ПН/РК,
- відповідності критеріям ризиковості платника ПДВ.
Контактні номери консультаційного центру:
+38 (057)-702-85-77, +38 (057)-702-86-40, +38 (057)-702-86-65, +38 (057)-702-85-88, +38 (057)-702-85-22.
Графік роботи: понеділок-четверг: 08:00-12:00, 12:45-17:00, п’ятниця: 08:00-12:00, 12:45-15:45
Декларування доходів: хто і коли має подати декларацію?
Переглянути відеоматеріал можна на субсайті ГУ ДПС у Харківській області за посиланням: https://kh.tax.gov.ua/media-ark/videogalereya/prezentatsii-ta-inshi-materiali/11693.html.
Експериментальний проект щодо функціонування системи управління податковими ризиками (комплаєнс-ризиками) в ДПС
Головне управління ДПС у Харківській області інформує, що методологічною основою та базовим документом для практичної реалізації Експериментального проекту в ДПС є постанова Кабінету Міністрів України від 25 липня 2024 року № 854 «Про реалізацію експериментального проекту щодо функціонування системи управління податковими ризиками (комплаєнс-ризиками) в Державній податковій службі» (далі Постанова № 854), яка набрала чинності з 31 липня 2024 року, що також закріплено в Національній стратегії доходів до 2030 року, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2023 року № 1218-р.
Основні новації Експериментального проекту:
Розподіл всіх податкових ризиків за основними видами:
- ризик реєстрації – випадок, коли особи, які зобов’язані стати на облік у податковому органі або зареєструватися платниками окремих податків, не перебувають на обліку в податковому органі або не зареєстровані платниками відповідних податків;
- ризик звітності – випадок, коли платники податків подають податкову звітність із запізненням або не подають її взагалі;
- ризик сплати – випадок, коли платники податків сплачують податки, збори, платежі із запізненням або сплачують у неповному обсязі, або не сплачують зовсім, що призводить до виникнення або накопичення податкового боргу;
- ризик декларування – випадок, коли податкові надходження зменшено або може бути зменшено внаслідок неправильного відображення даних у звітності (помилково або умисно).
Уніфікація правил визначення податкового ризику – створення паспортів податкового ризику – уніфікованих правил для визначення впливу податкових ризиків на надходження до Державного та Зведеного бюджетів України, ідентифікації платників, у яких наявний такий ризик. Оцінки ризиків, наявність ризиків у платників податків здійснюватимуться комплексно на підставі об’єктивних даних, а не суб’єктивних рішень і суджень.
Централізація визначення податкових ризиків та заходів впливу на них – створення Експертної комісії Державної податкової служби із застосування системи управління податковими ризиками, структурного підрозділу, відповідального за впровадження комплаєнсу у податковій сфері, який здійснюватиме координацію роботи з управління податковими ризиками.
Систематичне розроблення стратегій впливу на податкові ризики та їх реалізація по всій вертикалі ДПС – на підставі ідентифікації та оцінки ризиків буде підготовлено Загальний план удосконалення управління податковими ризиками, який визначить найвищі податкові ризики в адмініструванні податків і зборів та закріпить стратегії впливу на них, а також сегментарні (секторальні) плани, зосереджені на окремих галузях економіки, сегментах платників податків.
Самооцінка ефективності проведеної роботи – передбачається періодичне оцінювання ефективності заходів. За результатами Експериментального проекту будуть надані відповідні оцінки.
Більш детально можна ознайомитись з інформаційним листом ДПС України № 6/2024 «ДПС впроваджує Експериментальний проект», який розміщено на вебпорталі ДПС за посиланням: https://tax.gov.ua/data/material/000/703/829953/InfoList6_2024.pdf
Що таке ПРРО?
Головне управління ДПС у Харківській області інформує, що відповідно до абзацу тридцять сьомого ст. 2 Закону України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» із змінами та доповненнями, програмний реєстратор розрахункових операцій – це програмний, програмно-апаратний або програмно-технічний комплекс у вигляді технологічного та/або програмного рішення, що використовується на будь-якому пристрої та в якому фіскальні функції реалізовані через фіскальний сервер контролюючого органу і який призначений для реєстрації розрахункових операцій при продажу товарів (наданні послуг), операцій з торгівлі валютними цінностями в готівковій формі та/або реєстрації кількості проданих товарів (наданих послуг), операцій з приймання готівки для виконання платіжних операцій.
Звертаємо увагу, що контролюючий орган забезпечує безоплатне програмне рішення для використання суб’єктом господарювання.