Зачепилівська громада

Красноградський район, Харківська область

(05761) 51652

Зміст

ДПС інформує

22.03.2023

Яким чином здійснюється скасування реєстрації РРО, що знаходяться на територіях, які тимчасово окуповані або на яких ведуться бойові дії?

Головне управління ДПС у Харківській області повідомляє, що правові засади застосування реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг визначає Закон України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 265). Його дія поширюється на усіх суб’єктів господарювання, їх господарські одиниці та представників (уповноважених осіб) суб’єктів господарювання, які здійснюють розрахункові операції у готівковій та/або безготівковій формі.

Порядок реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), розроблений відповідно до статті 7 Закону № 265 та затверджений наказом Міністерства фінансів України від 14.06.2016 № 547 «Про затвердження порядків щодо реєстрації реєстраторів розрахункових операцій та книг обліку розрахункових операцій» із змінами та доповненнями (далі – наказ № 547, Порядок № 547), встановлює процедури реєстрації/перереєстрації/скасування реєстрації РРО.

Пунктом 1 глави 4 розділу ІІ Порядку № 547 встановлено, що реєстрація РРО діє до дати скасування реєстрації РРО, що відбувається у випадках, визначених, зокрема, підпунктами 1 та 13 пункту 1 глави 4 розділу ІІ Порядку № 547, коли:

суб’єктом господарювання подано заяву про скасування реєстрації РРО за формою № 4-РРО (додаток 4 до Порядку № 547);

щодо господарської одиниці, де використовується РРО, суб’єкт господарювання повідомив про такий об’єкт оподаткування контролюючий орган відповідно до вимог пункту 63.3 статті 63 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) як про закритий або такий, що не експлуатується суб’єктом господарювання.

Згідно з пунктом 2 глави 4 розділу ІІ Порядку № 547 скасування реєстрації РРО на підставі, визначеній підпунктом 1 пункту 1 глави 4 розділу ІІ Порядку № 547, здійснюється за заявою суб’єкта господарювання, а на підставі, визначеній підпунктом 13 пункту 1 глави 4 розділу ІІ Порядку № 547, – за заявою суб’єкта господарювання або примусово за рішенням контролюючого органу за місцем реєстрації РРО.

Контролюючий орган за місцем реєстрації РРО у випадку, передбаченому підпунктом 13 пункту 1 глави 4 розділу ІІ Порядку № 547, може прийняти рішення про скасування реєстрації РРО лише за наявності в контролюючому органі повідомлення про об’єкти оподаткування, або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (далі – повідомлення), що подане суб’єктом господарювання відповідно до вимог пункту 63.3 статті 63 ПКУ, згідно з яким господарська одиниця, на яку зареєстровано РРО, обліковується в контролюючому органі як об’єкт оподаткування, що закритий або не експлуатується.

Враховуючи зазначене, для скасування реєстрації РРО, що знаходяться на територіях, які тимчасово окуповані, або на яких ведуться бойові дії, керуючись положеннями розділу VIII Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588, та положеннями глави 4 розділу ІІ Порядку № 547 необхідно подати до контролюючого органу за основним місцем обліку як платника податків повідомлення за формою № 20-ОПП та/або заяву про скасування реєстрації РРО за формою № 4-РРО.

Зазначені документи можуть бути подані в паперовій формі або засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу та електронних довірчих послуг.

Відомості щодо зареєстрованих/скасованих РРО, об’єктів оподаткування та контролюючі органи, у яких суб’єкт господарювання перебуває на обліку за неосновним місцем обліку, відображаються у приватній частині Електронного кабінету.

Скасування реєстрації РРО передбачає одночасне скасування книги обліку розрахункових операцій, що зареєстрована на такий РРО у порядку, визначеному главою 3 розділу ІІ Порядку реєстрації та ведення розрахункових книжок, книг обліку розрахункових операцій, затвердженого наказом № 547.

 

 

Подати Декларацію для отримання податкової знижки можна не відвідуючи податкову, скориставшись сервісом Електронний кабінет

Головне управління ДПС у Харківській області повідомляє, що декларацію про майновий стан і доходи, з метою отримання податкової знижки, можна подати через Електронний кабінет. Особи, які мають особистий ключ кваліфікованого електронного підпису можуть скористатись сервісом «Податкова декларація про майновий стан і доходи». Цей сервіс дозволяє сформувати декларацію з частковим заповненням на підставі облікових даних платника, відомостей щодо нарахованих (виплачених) доходів, наявних в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків та відомостей щодо об’єктів нерухомого (рухомого) майна.

Для початку використання сервісу необхідно здійснити запит на отримання відомостей з Державного реєстру. Цей запит знаходиться у розділі «Заяви. Запити для отримання інформації» форма запиту F 1301802.

Після отримання відповіді від ДПС, про що можливо дізнатися скориставшись розділом «вхідні/вихідні документи», слід використати режим «Податкова декларація про майновий стан і доходи».

Майте на увазі, що отримання відомостей з Державного реєстру потребує деякий час (декілька хвилин) і автоматичне часткове заповнення декларації здійснюється лише після отримання відповіді з Державного реєстру.

Для завантаження даних з Державного реєстру та наявних відомостей щодо об’єктів нерухомого (рухомого) майна до декларації слід застосувати режим «Заповнити на основі даних ДПС». При цьому платникам податків слід враховувати те, що наявна інформація може бути не повною, оскільки формується на підставі даних Державного реєстру та не враховує дані щодо отриманих платником податків доходів від інших фізичних осіб та іноземних доходів.

Після перевірки алгоритму заповнення декларації шляхом застосування режиму «перевірити», платник податків повинен зберегти декларацію (режим «зберегти»), підписати (режим «підписати») та надіслати до контролюючого органу.

Також зазначений сервіс надає можливість направити податкову декларацію до контролюючого органу з копіями первинних документів, зокрема для використання права на податкову знижку. Для цього платнику податків слід використати режим «Документ довільної форми». Слід зазначити, що завантаження документів у довільній формі (копій первинних документів) здійснюється єдиним файлом типу РDF або РNG або JPG.

 

Join Us Facebook
єдем зачепилівка
місцеві петиції
громадський бюджет е дем
посилання