Зачепилівська громада

Красноградський район, Харківська область

(05761) 51652

Зміст

Пенсійним фондом України розширено функціонал ВЕБ-порталу електронних послуг

04.10.2023

Головне управління Пенсійного фонду України в Харківській області повідомляє, що з 06 грудня 2022 року набрав чинності Закон України від 18 жовтня 2022 року № 2682-ІХ «Про внесення змін до деяких законів України щодо захисту соціальних трудових та інших прав фізичних осіб, у тому числі під час воєнного стану, та для спрощення обліку робочих місць для осіб з інвалідністю». Даним законодавчим актом внесені зміни до Закону України від 08 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (далі – Закон).
Отже, частину 1 статті 17 Закону викладено в новій редакції, відповідно до якої інформація з Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування використовується з додержанням вимог законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних» виключно для потреб, визначених Законом України від 08 липня 2010 року № 2464-VI та законами з окремих видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, а також для моніторингу дотримання законодавства про соціальний діалог, про професійні спілки, права та гарантії їх діяльності.

Таким чином, відповідно до частини другої статті 20 Закону (зі змінами) з метою обліку в електронній формі відомостей про трудову діяльність працівника страхувальник подає відомості про працівника щодо переведення на іншу роботу (посаду), звільнення, поновлення на роботі, призупинення/поновлення дії трудовогодоговору, а також про присвоєння, зміну або позбавлення рангу, розряду, класу, звання, категорії, складення присяги, належності або неналежності осіб, які працюють, у тому числі підприємців, або забезпечують себе роботою самостійно, до професійних спілок та/або до осіб, які підлягають обов’язковим медичним оглядам.

З цією метою Пенсійним фондом України розширено функціонал ВЕБ-порталу електронних послуг, де користувачу – страхувальнику, що зареєструвався за допомогою електронного цифрового підпису, надається можливість:
– сформувати звернення на подачу відомостей про участь застрахованих осіб в профспілкових організаціях;
– сформувати звернення на подачу відомостей про медичний огляд працівників.

Формування та подача відомостей про участь в профспілкових організаціях

Користувачу – страхувальнику, що зареєструвався на Порталі ПФУ за допомогою електронного цифрового підпису, надається можливість сформувати звернення на подачу відомостей про участь застрахованих осіб в профспілкових організаціях, підписати відомість КЕП та надіслати його до підсистеми «Звернення» ІКІС ПФУ.

Для цього призначено пункт особистого кабінету користувача «Відомості про участь застрахованих осіб в профспілкових організаціях» (під «Відомості про трудові відносини»).

При вході в режим користувачу надається відображення відомостей (Рис. 6–19), а саме:

  • секція пошуку за параметрами:
  • дата відомості (З-ПО) – ручне введення дати або використання «календаря»;
  • кнопка «Пошук», призначена для пошуку даних; кнопка «Очистити», призначена для очищення параметрів пошуку; кнопка «Додати відомість», призначена для створення нової відомості;
  • секція для відображення відомостей:
  • дата відомості;
  • кількість записів всього;
  • кількість опрацьованих відомостей;
  • відомість – файл, призначений для завантаження;
  • протокол – файл з протоколом опрацювання записів відомості, призначений для завантаження.

Для заповнення та подачі до ПФУ відомостей про участь застрахованих осіб в профспілкових організаціях (кнопка «Додати відомість») страхувальнику спочатку надається форма для заповнення даних робітника, а саме:

  • ЄДРПОУ страхувальника – автоматичне заповнення за даними страхувальника без права редагування; є обов’язковим для заповнення;
  • назва страхувальника – автоматичне заповнення за даними страхувальника без права редагування; є обов’язковим для заповнення;
  • дата звіту – поточна дата без права редагування;
  • дані про участь застрахованих осіб в профспілкових організаціях – блок багатозначних атрибутів (Рис. 6–20) з графами:
  • № запису;
  • РНОКПП та ПІБ особи;
  • піктограма для входу в детальний перегляд /редагування запису;
  • піктограма для видалення запису.

Для доповнення даних призначено кнопку «Додати запис».

Для завантаження даних з файлу узгодженої структури призначено кнопку «Завантажити» (Рис. 6–21). Завантаження надається, коли в зверненні записи про трудову діяльність порожні. Xml з даними повинен мати кодову сторінку  1251. Структура xml-файлу наведено в  Таблиця 6–4 та нижче наведено приклад заповнення xml-файлу.

Для редагування запису призначено кнопку «Редагувати».

Для вилучення запису призначено кнопку «Вилучити».

При додаванні та редагуванні користувачу надається екранна форма для заповнення запису документу про трудові відносини (Рис. 6–22) з полями:

  • № запису;
  • РНОКПП особи – ручне введення РНОКПП робітника (10 цифр); не є обов’язковим для заповнення;
  • серія та номер паспорту особи – ручне введення текстового поля; не є обов’язковим для заповнення;
  • прізвище – ручне введення текстового поля; поле є обов’язковим для заповнення;
  • ім’я – ручне введення текстового поля; поле є обов’язковим для заповнення;
  • по батькові – ручне введення текстового поля; поле не є обов’язковим для заповнення;
  • код за ЄДРПОУ профспілкової організації – ручне введення текстового поля; поле є обов’язковим для заповнення;
  • назва профспілкової організації – ручне введення текстового поля; поле є обов’язковим для заповнення;
  • дата початку – ручне введення дати або використання «календаря»; поле є обов’язковим для заповнення;
  • дата припинення – ручне введення дати або використання «календаря»; поле не є обов’язковим для заповнення;
  • ознака приналежності до профспілкової організації – вибір за допомогою випадаюочго списку; поле є обов’язковим для заповнення.

Для збереження запису про участь в профспілковій організації призначено кнопку «Зберегти». Для виходу без збереження – кнопку «Відміна».

Кнопка «Підписати та відправити до ПФУ» – призначена для підпису та відправки звернення до ПФУ. Надається лише після заповнення всіх необхідних даних звернення. При цьому виконується контроль наявності даних КЕП особи (зчитаних при аутентифікації на Веб-портал) – якщо дані є, вони беруться для підпису; якщо дані втрачено (в процесі роботи Веб-порталу користувач перечитував сторінки), користувачу надається інтерфейс введення даних КЕП.

Після коректного відправлення до ПФУ користувачу надається повідомлення «Запис збережено та відправлено на розгляд до ПФУ».

Формування та подача відомостей про медичні огляди працівників

Користувачу – страхувальнику, що зареєструвався на Порталі ПФУ за допомогою електронного цифрового підпису, надається можливість сформувати звернення на подачу відомостей про медичний огляд працівників, підписати відомість КЕП та надіслати його до підсистеми «Звернення» ІКІС ПФУ.

Для цього призначено пункт особистого кабінету користувача «Відомості про медичний огляд працівників» (під пунктом «Відомості про участь в профспілкових організаціях»).

При вході в режим користувачу надається відображення відомостей (Рис. 6–24), а саме:

  • секція пошуку за параметрами:
  • дата відомості (З-ПО) – ручне введення дати або використання «календаря»;
  • код РНОКПП – ручне введення РНОКПП робітника (10 цифр); не є обов’язковим для заповнення;
  • кнопка «Пошук», призначена для пошуку даних; кнопка «Очистити», призначена для очищення параметрів пошуку; кнопка «Додати відомість», призначена для створення нової відомості;
  • секція для відображення відомостей:
  • дата відомості;
  • кількість записів всього;
  • кількість опрацьованих відомостей;
  • відомість – файл, призначений для завантаження;
  • протокол – файл з протоколом опрацювання записів відомості, призначений для завантаження.

Для заповнення та подачі до ПФУ відомостей про медичний огляд працівників (кнопка «Додати відомість») страхувальнику спочатку надається форма для заповнення даних робітника (Рис. 6–25), а саме:

  • ЄДРПОУ страхувальника – автоматичне заповнення за даними страхувальника без права редагування; є обов’язковим для заповнення;
  • назва страхувальника – автоматичне заповнення за даними страхувальника без права редагування; є обов’язковим для заповнення;
  • дата відомості – поточна дата без права редагування;
  • дані про медичний огляд працівників – блок багатозначних атрибутів (Рис. 6–27) з графами:
  • № запису;
  • РНОКПП та ПІБ особи;
  • піктограма для входу в детальний перегляд /редагування запису;
  • піктограма для видалення запису.

Для завантаження даних з файлу узгодженої структури призначено кнопку «Завантажити» (Рис. 6–26). Завантаження надається, коли в зверненні записи про трудову діяльність порожні. Xml з даними повинен мати кодову сторінку 1251. Структура xml-файлу наведено в Таблиця 6–5 та нижче наведено приклад заповнення xml-файлу.

Для доповнення даних призначено кнопку «Додати запис».

Для редагування запису призначено кнопку «Редагувати».

Для вилучення запису призначено кнопку «Вилучити».

При додаванні та редагуванні користувачу надається екранна форма для заповнення запису про медичний огляд (Рис. 6–22) з полями:

  • № запису;
  • РНОКПП особи – ручне введення РНОКПП робітника (10 цифр); не є обов’язковим для заповнення;
  • серія та номер паспорту особи – ручне введення текстового поля; не є обов’язковим для заповнення;
  • прізвище – ручне введення текстового поля; поле є обов’язковим для заповнення;
  • ім’я – ручне введення текстового поля; поле є обов’язковим для заповнення;
  • по батькові – ручне введення текстового поля; поле не є обов’язковим для заповнення;
  • код за ЄДРПОУ медичного закладу – ручне введення текстового поля; поле є обов’язковим для заповнення;
  • назва медичного закладу – ручне введення текстового поля; поле є обов’язковим для заповнення.

Для доповнення даних щодо огляду призначено кнопку «Додати».

Для редагування запису призначено кнопку «Редагувати».

Для вилучення запису призначено кнопку «Вилучити».

При додаванні та редагуванні користувачу надається екранна форма для заповнення запису про медичний огляд (Рис. 6–28) з полями:

  • дата огляду – ручне введення дати або використання «календаря»; поле є обов’язковим для заповнення;
  • код за ЄДРПОУ медичного закладу – ручне введення текстового поля; поле є обов’язковим для заповнення;
  • назва медичного закладу – ручне введення текстового поля; поле є обов’язковим для заповнення;
  • посада – ручне введення текстового поля; поле є обов’язковим для заповнення;
  • періодичність проходження медичного огляду – місяць, квартал, шість місяців, рік, два роки, п’ять років (вибір із довідника); поле є обов’язковим для заповнення;
  • дата останнього медичного огляду – ручне введення дати або використання «календаря»; поле є обов’язковим для заповнення;
  • дата наступного медичного огляду – дата, яка визначається автоматично за датою огляду та періодичністю огляду; поле є обов’язковим для заповнення;
  • коментар – ручне введення текстового поля; поле не є обов’язковим для заповнення.

Для збереження запису про медичний огляд призначено кнопку «Зберегти». Для виходу без збереження – кнопку «Відміна».

Після закінчення введення даних користувачу надається можливість підписати відомості та відправити до ПФУ – кнопка «Підписати та відправити до ПФУ» (Рис. 6–20). Надається лише після заповнення всіх необхідних даних звернення. При цьому виконується контроль наявності даних КЕП особи (зчитаних при аутентифікації на Веб-портал) – якщо дані є, вони беруться для підпису; якщо дані втрачено (в процесі роботи Веб-порталу користувач перечитував сторінки), користувачу надається інтерфейс введення даних КЕП.

Після коректного відправлення до ПФУ користувачу надається повідомлення «Запис збережено та відправлено на розгляд до ПФУ» та відомості про медичний  огляд працівників відображається на Веб-порталі (Рис. 6–24 в додатку)

медогляд_help-manual

Join Us Facebook
єдем зачепилівка
місцеві петиції
громадський бюджет е дем
посилання